Kundeservice

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål og vores kontaktoplysninger.
Det er vigtigt at have en sund skepsis til de e-mails, der lander i din inbox. Men har du fået en anmodning om at indsende oplysninger fra Visma Addo på vegne af DK Hostmaster, er det sikkert for dig. Vi samarbejder med Visma Addo om id-kontrol og kontrakter, da de er rigtig dygtige til at indhente oplysninger krypteret.
Mange oplysninger kan du finde i whois-databasen. Her findes oplysninger om registrant, fuldmægtig, navneservere, domænenavnets oprettelsesdato mv. Find offentlige oplysninger her
Hvis du har brug for andre oplysninger, der ikke er offentlige, skal du ansøge om at få dem udleveret.
Alle der har et .dk-domænenavn, og som er bosat i Danmark, skal tilknytte et NemID. Gå til Nets, hvis du vil oprette et NemID.
Min virksomhed har ikke NemID
Prøv at finde det i jeres økonomiafdeling. De skal nemlig bruge NemID til indberetning til SKAT. Ellers opret NemID hos Nets.
Min forening har ikke NemID
Hvis din forening har CVR-nummer, kan du bestille en medarbejdersignatur hos Nets og bruge det til login. Hvis foreningen ikke har CVR-nummer skal du benytte det private NemID, som tilhører den person, domænenavnet er registreret til.
DK Hostmaster-faktura: Betal den faktura, som du har fået tilsendt til din e-mailadresse
Selvbetjening: Log in på vores selvbetjening og betal din faktura
Betalingsservice: Tilmeld fakturaen fra DK Hostmaster til Betalingsservice og betal automatisk
Via forhandler: Betal dit domænenavn via din udbyder. Det er ikke muligt hos alle udbydere. Tjek hos din udbyder – ikke hos DK Hostmaster - om de tilbyder denne service. Læs mere her
Hvis du har modtaget et varsel fra DK Hostmaster, betyder det, at du ikke har betalt din faktura i tide.
For at undgå at dit domænenavn bliver suspenderet og derved ikke virker længere, skal du derfor hurtigst muligt betale din faktura - senest 14 dage efter varslingen.
Du kan betale din faktura direkte på vores selvbetjening.