Er du kunde hos CloudNordic (Azerocloud), klik her

Tilbage til alle spørgsmål og svar

Vi er blevet gjort opmærksomme på at udbyderen CloudNordic (Azerocloud) er blevet ramt af nedbrud.

Det har derfor været nødvendigt for vores registranter at finde en anden udbyder til DNS.

I denne forbindelse kræver det, at registranten foretager skiftet via selvbetjeningen hos os.  

For vejledning til at foretage skiftet, kan man følge vores side her 

 

Hvordan logger du ind:

Husk at du kan logge på med dit MitID, hvis du tidligere har tilknyttet det til profilen.

Hvis du ikke tidligere har tilknyttet et MitID, og du ikke kan modtage login-oplysninger på nuværende kontaktmail hos os, så skal gøre følgende:

Som erhvervs-kunde:
Skal du sikre dig, at den e-mailadresse du har oplyst i CVR-registreret, er opdateret til en aktiv mail, som vi kan sende login-oplysninger til. Vi skal kunne se e-mailadressen ved offentligt opslag på CVR under ”Udvidede virksomhedsoplysninger” på https://datacvr.virk.dk/
Derefter skal du ringe til os og meddele, at du har opdateret din e-mailadresse.

Som privat registrant:
Skal du ringe til vores kundeservice (33 64 60 60) fra dit angivne kontaktnummer og få opdateret kontaktmailen.
 
Er ingen af ovennævnte en mulighed, så må vi bede dig sende en skriftlig henvendelse med henblik på at validere dine oplysninger. Du kan skrive til os her

 

For mere information om situationen hos CloudNordic